Dagens pass

Red ut med Linne och Tanis. Jag red alltså Qinne. Det blev en lite stressig tur då vi fick brått hem mitt i. Veterinären skulle omma och raspa tänderna på Qinne och jag hade totalt glömt bort tiden. Typiskt mig(A)

Men det blev en riktigt bra tur ändå för Qinne jobbade på så himmla bra.

I skritten ställde jag igenom honom och han släppte helt åt båda hållen. Jobbade bara på rakt fram. Han blev så eftergiven att jag bara behövde korta tyglarna så jobbade han på, samt att jag då inte hade något i handen.

I traven pinnade vi mest på, men han var fin i formen hela tiden och ställde igenom bra. När vi vände och travade hem gick vi först och han var jätteduktig och bara sprang på. Var helt koncentrerad på mig hela turen.

Fixade lite innan och gjorde en ardennerfläta på honom:)

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0