Dagens ridpass

Red ut en sväng med Cathrine idag. Tog en lugn tur eftersom hon gick så hårt i lördags och jobbade på så bra igår.

Red barbacka med repgrimman. Jag gillar att rida barbacka om man bara ska chillrida, det är så mysigt. Hade repgrimman eftersom vi ändå inte skulle jobba något, så får hon variera lite och slippa bett.

Tog en runda, och gick över bron, som nu är helt ny och fin. Skritade hela tiden men på långsträckan tog vi lite trav och sedan galopp. Hon lyssnade bra som vanligt och var lagom pigg, också det som vanligt, när hon inte blir så taggad som hon var i lördags då:P

När vi kom tillbaka till stallet masserade jag hennes rygg lite grand och hade i glittergel i manen:P Hej jag är 5 år och omogen(A)


Det var egentligen meningen att Linne skulle rida idag så jag hade inte med mig kameran.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0