Höstigt

Känner att jag ska ta och lägga bloggen på hyllan ett tag. Skriver när jag har lust och något kul att berätta.

I dag var Tanis och jag till gammla stallet och skodde. Jag var där ett bra tag kan ju sägas, hjälpte till lite med de andra hästarna och så. Vilket var helmysigt, kul att vara tillbaka om bara för några timmar.

I alla fall så skötte sig Tanis huuuur bra som helst. Hon stod som ett ljus under hela skoningen. En riktigt ängel var hon. Skönt!

Red dit och hem och tog en längre runda hemmåt. De hade grusat nytt på vägarna vilket gjorde att det var helt underbart underlag. Det har varit så himmla hårt på grusvägarna de senaste veckorna så detta var rena himmelriket! Vilket självklart resulterade i mycket trav och galopp.

Vi har ridit lite slarvturer de senaste 3 dagarna, inte så noga med jobbet och så, men ganska skönt att bara chillrida lite ibland också.

Tog lite bilder i dag:












Hahaha, hon ser ju inklippt ut:P









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0