Trav

I går följde jag med Stina ut til Almunge till hennes "medkörarhäst" Madonna. En riktigt fin liten dam. Världens snällast och gulligaste på backen men med temperament förspänd. Jag stod och gullade med henne hur länge som helst, supermysig häst verkligen! Sedan körde vi ut. Jag fick sitta på sidan en bit innan Stina körde rakbanan och jag gick förbi Seglinge och så möttes vi upp vid ovalbanan. Där körde Stina typ 6-7 varv och jag fotade.

Madonna var jätteduktig och inte ens svettig efter. Vilken grundkondition alltså:O Tanis hade inte ens pallat trava ett varv på banan. Här ska börja konditionstränas minsann!

Jag har alltid tyckt att körning är helkul, men nu VILL jag verkligen köra in Tanis. Skaffa en sela och en rockard och sen bara ut och köra. Det vore så sjukt kul!

























































































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0