Dagens pass

Cathrine, Jenny och jag drog ut till stallet halv 8 i morse. När vi kom till stallet släppte vi ut dem en stund med morgonhöt medans vi mockade och fixade foder.

Vi red Cynthias ridväg i dag. Vädret var underbart, solen sken och det var sådär härligt höstigt i luften. Älskar hösten på det sättet, luften är så frisk liksom:)

Skritt och trav. Flyttade mycket i skritten och hon bara flöt iväg dit jag ville. Hon är så himla känslig och liksom vet vart jag vill:) Underbart! I traven sammlade jag och längde. I längningarna skjöt hon i väg och fick värsta övertrampet. Synd att man inte fick det på bild. Sammlade sig jättefint också.

En mysig tur helt klart. Hästarna var glad och vi med. Tanis var dock superpigg, så vi fick stanna och vänta på storhästarna hela tiden:P




Gjorde en supersnygg ardennerfläta, men den gick upp sedan:(
















Körde på "Sweden Yoda-outfitten" idag. Gult schabrak och ljusblåa lindor. Tanis heter ju faktiskt Sweden Yoda ibland, så fick bli den outfitten idag då:) Fast borde ju matchat pannbandet också, hmmm.





Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jättefin fläta! :)

2011-09-10 @ 18:18:38
URL: http://dailyhorses.blogg.se/
Postat av: Jonna

vilken liten sötnos! :D

2011-09-11 @ 11:01:01
URL: http://tanneryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0