Dagens pass

Bakis och trött drog jag till stallet ännu en gång. Hade ju utsläppet i morse också. Cathrine och Emma var där så planen att ta en liten prommenix försvann.

Höll till på ängen och red barbacka. Dock med regntäcket för att det regnade, plus att hon var blöt redan innan. Hade remonten och Novabettet.

Skrittade först fram ordentligt och gjorde mycket halter. Sammlade upp henne och jobbade volter och halter. Även i traven gjorde jag mycket halter på rakt spår. Hon lyssnade bra och var fin i formen.

Men jag blev så himmla sugen på att galoppera, så det fick bli en repa åt båda hållen:P Tanis tyckte det var helkul och öste på:) Men sedan blev hon så pigg och ville galloppa mera så tog en stund innan hon var fin och avslappnad i traven igen.

Tjejerna jobbade Quinar på lina och var inte klara när Tanis och jag var det så hoppade av och stod och kollade på dem. Vi bara stod där ch hade det mysigt, Tanis och jag. Plockade sedan om tränset så att tyglarna satt på nosgrimman och så tog jag av resten av tränset. Så kunde hon beta också:)



Gammal bild, det var mörkt ute, så inga nya pics.


Kommentarer
Postat av: ellen

naw, så söt bild ^^

2011-09-12 @ 16:42:50
URL: http://ellenshestliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0