Dagens shopping

Efter jobbet drog Linne och jag till först Granngården, sedan CityGross och sen en snabbis till Hööks. Pappa var en ängel och skjutsade:) Blev massa handlande. Men allt välbehövligt, så jag är toppennöjd!!!

Linne fick vara med och vara "grejupphållare":P


Detta, plus grejjer i bakluckan:D


Okej, det enda onödiga köpet(A)


VÄLBEHÖVLIGT, då mitt gammla bruna grimskaft, kanske om man säger såhär, har inte direkt samma färg längre(A)


Bettskivor till den andra bettet.


Behövs eftersom det finns ilskna kardborrar i hagen:S


Läderolja, ska ta och olja in ALLT jag har, som är läder då, haha:P


Nytt liniment.


Äntligen, Fyra Esssalva:)


Säger bara, KÄRLEK på hinken!!!!!


Saltsten och mineraler.





Kommentarer
Postat av: stiiini

Hahaha LOL jag älskar gubben i bakgrunden på bilden med ekololja!!! :D finfina grejor förresten !

2011-09-08 @ 23:44:22
Postat av: Josäfin :>

Döör på den rosa hinken, GE MIG :oo

2011-09-09 @ 08:16:37
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0