Hej igen!

Hej på er! Det var inte igår!

Tänkte att jag kunde slänga in en liten uppdatering här då, om vad som händer på hästfronten i mitt liv. Jag har slutat på Imsan, men det visste ni kanske. Det pga att nu börjar jag plugga på universitetet och det kommer att ta mycket tid. Dessutom har jag inte råd att betala för medryttarhäst.

Så just nu så hjälper jag Emme med Tanis. Hon behöver ju hjälp ett par ggr i veckan, så då hjälper jag till. Hon har dessutom flyttat stall ner till vägen ju, så min restid har kortats med typ en timme. Riktigt skönt!

Så igår var vi ut, jag & Emme, och tog en promenad med Tanis eftersom hon var tjock i kotan. Det verkar som att hon har fått en smäll/slagit på sig lite, men hon har ju inte ont av det och svullnaden gick ner efter vår promenad igår så det lägger sig nog helt snart. :) Det gick bra att promenera iaf, hon var dock bra tittig och fjantig på bortvägen. Men på hemvägen traskade hon på.

Idag ska jag eventuellt skritta uppsuttet, beroende på hur benet ser ut. Men om jag skrittar så får ni bilder sen!

Ja, det var lite från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0