Jag har hittat himelriket!

När Cathrine och jag skulle åka hem från stallet idag stannade vi en stund på Liqusini, den nya hästsportsbutiken. Och jag säger bara wow, när jag klev in genom dörren höll jag på att smälla av. Vilka fina grejer!!!! Allt var toppensnyggt!

Grejerna var uppradade efter färgordning och det fanns märken jag inte ens visste om. Plus att det faktiskt var bra priser på sakerna.

Linne och jag kommer att flytta dit alltså, hänga där varje ledig sekund! När jag har lite cash är det jag som ska shoppa!












Kommentarer
Postat av: Sofia Hedman

SV: Tack så mkt :D Och jag måste faktiskt säga att jag håller med dig ;)

2011-09-10 @ 21:23:53
URL: http://heediis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0