Skrittpass på tanis den 3 sept

Tjatja!

Igår var ju jag & Emme ut till stallet, jag skrittjobbade Tanis. Det gick faktiskt sjukt bra efter en stund, så det var kul. Jag gjorde en hel massa volter, provade lite sidvärts och många halter med hjälp av bara sitsen. Hon var sjukt känslig för vikthjälperna också, så jag styrde runt med bara rumpan ett tag också haha. Nu längtar jag tills på tisdag då Tanis förhoppningsvis är så fräsh att hon kan travas!

Bilder kommer, antingen lägger Emme upp eller så skickar hon till mig! :) Det blev fina bilder tyckte jag!

Idag ska Emme ut till stallet, så hon kommer att upplysa er om allt spännande som hon har hittat på idag. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0