Dagens pass

Jo men visst, det blev fin dressyrgalopp idag, NOT! Vi körde järnet i stället! Ingen form alls, men gud så fort det gick, och gud så kul det var:D

Red ut, och hann faktiskt se lite solsken, skrittade och travade om vart annat och hon var fin. Dock var det ett bra tag sedan vi red där, och tittig som min häst är, så var det mycket som var läskigt idag vill jag lova. Men hon var fin när vi jobbade i alla fall. När vi kom ner till långsträckan fattade jag galopp och svisch sa det så var vi iväg. Jaha du Tanis, sa jag, skulle inte vi vara lite dressyriga idag? Nej sa hon och så öste vi på. Vände nere vid hamnen och galopperade tillbaka. Lika fort och busigt:) 

Vilken seriös tur alltså. Men det viktigaste är faktiskt att vi har kul!



Galopp under lite mer kontrollerade former(A)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0