Dagens pass

Det var plusgrader, styltor, så vi gick till ridhuset och körde lite long reining. Tog bara med mig skydden och tränset ut i hagen och satt på grejerna och gick. Skönt:) När vi kom dit hängde jag upp täcket på sarjen och började jobba. Det var typ andra gången vi kört på demhär linorna och på dethär sättet så hon var lite ovan. Fick inte igenom henne helt och hon gick lite utåtstäld i kroppen men hon försökte.

Gick läng med spåret och gjorde stora och små volter samt la in lite halter. Fick lite form ibland då hon släppte efter fint men som sagt, vi har inte gjort detta så mkt så jag är ändå riktigt nöjd med passet:) Tog bara skrittt, trsaven får vi komma till längre fram, då hon kommer att behöva sammla sig rätt mkt för att jag ska kunna hänga med;)

No pic, så ni får en från förra vintern ist:








Kommentarer
Postat av: Tania Aalto

Bloggtävling! http://stensholmen.wordpress.com/2012/01/21/vad-ar-snyggast/

2012-01-21 @ 20:55:55
URL: http://stensholmen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0