Hehehehe, hej

Uppsi, har inte haft tid att blogga igen. Det blir ju så ibland, men, men, nu kör vi igen. I lördags hade jag utsläppet och när jag tog in Tanis hade hon värsta styltorna. Så det blir ridhuset igen då, tänkte jag och suckade. Jag har ingen motivation att rida på bana just nu. Det har blivit alldeles för mycket och jag har tröttnat. Lika som jag tröttnade lite på att bara rida ut ett tag förut. Men vi gick till ridhuset i alla fall då, med det var fullt. SÅ tänkte prova att rida på vägarna istället, och det gick bra.

Så vi red ner till sjön och jobbade på galoppen. Så himmla härligt att komma ut igen. Det var skitlänge sedan vi red ut för det har antingen varit styltväder eller så har det varit beckmörkt. Så detta var verkligen vad vi behövde.

Tränade lite fattningar och hon fick in en perfekt vänster där hon från skritten var i form, in i fattningen och vidare. Skitfin var hon och kämpade på så himmla bra. Men sedan ökade vi och bara körde, superkul:D

Härligt pass, supermysigt!

Blogg.se-appen krånglar, så kan inte ladda upp några nya bilder. Men det blir några från förra söndagen i stället:)




Mitt nya fina blåa träns:D











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0