Sorry for bad update

Men jag glömde förståss kameran i stallet igår med(A). Bruden med koll alltså. Men iaf så red jag barbacka i går i ridhuset med Cathrine och Emma. Jobbade på en liten bana på typ 10X20 och jobbade lite böjningar och skänkelvikningar i skritten. Sedan stod vi stilla och kollade på Cathrine en stund och snackade med Emme och sedan hade jag hela halvan av ridhuset så då travade jag ett tag i båda varven bara på spåret. Sedan kollade vi på Qinne igen en stund och sedan gick vi hem allihop.

Hade en blå outfit idag med ljusblå lindor och det nya underbara tränset. Blev superfint på:) Vi hade en riktig heldag i stallet igår, jag oljade in massa träns och fixade och trixade. Sedan kom Hasse, eller var det Klasse? Aja, en hösnubbe iaf, med en transport, FULLPROPPAD och pickupflaket smockat med hö. SÅ vi hade värsta träningspasset igår, när vi sprang (gick) uppför trappan till loftet med 1200 kg hö. Det ni, man det känns bra, nu har vi för ett tag.




En gammal bild på oss, min bebis<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0